71 78 95 204

Identyfikacja wizualna i branding

System identyfikacji wizualnej to precyzyjnie zaprojektowany zestaw ściśle powiązanych ze sobą elementów tworzących unikalną tożsamość i wizerunek firmy. Profesjonalnie opracowany stanowi podstawowe narzędzie do efektywnego budowania wizerunku marki.

Czytelna i spójna identyfikacja pozwala wyróżnić się spośród konkurencyjnych marek oraz przekłada się na wzrost rozpoznawalności firmy wśród Klientów. Na SIW składają się:

  • logotyp – znak firmowy,
  • kolory firmowe,
  • strona internetowa,
  • oznakowanie,
  • wyposażenie firmy (np. schematy tabliczek na drzwiach, szyldów, elementów dekoracyjnych biura),
  • materiały firmowe (papeteria firmowa, teczki, segregatory itp.),
  • materiały reklamowe i reklama zewnętrzna, internetowa (ulotki, foldery, broszury, katalogi, roll-upy, plakaty, banery),
  • często także ubiór pracowników, oklejenie samochodów firmowych i wiele innych.

Wszelkie informacje o elementach SIW są zawarte w księdze znaku, która szczegółowo opisuje m.in.: kolorystykę, wykorzystane czcionki, wszystkie wytyczne dotyczące wymiarów logo, jego pola ochronnego, ułożenia na wizytówkach, papierach firmowych, itd.

Zaufali nam: